Zgłoszenie reklamacyjne vendingi

Baltona

  1. Zgłoszenie reklamacji klientowskich odbywa się poprzez wypełnienie przez Klienta formularza dostępnego na stronie kontaktowej.

  2. W ww. formularzu należy podać wszystkie potrzebne dane do kontaktu z Klientem, szczegółowo opisać powód zgłoszenia reklamacji oraz przedstawić dowód zakupu.

  3. Po zarejestrowaniu zgłoszenia, Klient otrzyma potwierdzenie powyższego drogą elektroniczną. Jeżeli będzie to konieczne, przedstawiciel Baltony zgłosi się do Klienta celem uzupełnienia danych potrzebnych do przeprocesowania zgłoszenia.

  4. Decyzja dotycząca sposobu rozpatrzenia reklamacji zostanie wysłana Klientowi w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu zgłoszenia reklamacji.


Dodatkowe informacje:
— Reklamacje przyjmowane są drogą elektroniczną poprzez wypełnienie poniższego formularza albo zgłoszenie wysłane na e-mail: reklamacje@baltona.pl, a także w punktach gastronomicznych oraz sklepach Baltony oraz Centrali Spółki.
— W sytuacji, gdy konieczny jest zwrot reklamowanego produktu, Klient w swoim zakresie wysyła go na adres: Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego „Baltona” S.A., ul. Komitetu Obrony Robotników 49, 02-146 Warszawa (koszty wysyłki są niezwłocznie zwracane Klientowi na wskazany numer rachunku bankowego, na podstawie przedstawionego rachunku za ww. wysyłkę).
— Wszelkie skargi/zapytania należy wysłać bezpośrednio na adres: reklamacje@baltona.pl


* - pole wymagane

Jeżeli konto bankowe jest poza terytorium Polski prosimy o podanie nr SWIFT/IBAN i waluty banku
Pierwsze 4 i ostatnie 4 cyfry numeru karty np: XXXX.........YYYY.
Pierwsze 4 i ostatnie 4 cyfry numeru karty np: XXXX.........YYYY.
Dopuszczalne typy plików: gif, jpg, jpeg, png, mp4, doc, docx, xls, xlsx, pdf, txt, zip, ods, odt. Maksymalny rozmiar pliku to 20MB.

Dowód zakupu *

Załącznik

Załącznik

Załącznik
Klauzula informacyjna RODO

I. Administrator danych osobowych

Administratorem Państwa danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego „Baltona” S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Komitetu Obrony Robotników 49, 02-146 Warszawa (dalej: Administrator).

Mogą Państwo skontaktować się z Administratorem i/lub Inspektorem Ochrony Danych pisząc na adres e-mail: rodo@baltona.pl.

II. Cel, zakres, podstawa prawna oraz okres przetwarzania

Przekazane przez Państwa dane osobowe w protokole reklamacyjnym, będą przetwarzane w celu:

1. prawidłowej obsługi i rozpatrzenia złożonej reklamacji (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),

2. realizacji umowy powiązanej ze zgłoszeniem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO – jeśli jest Pan/Pani stroną umowy),

3. prowadzenia rozliczeń, księgowości i sprawozdawczości finansowej (art. 6 ust. 1 lit. c i f RODO),

4. realizacji zwrotu pieniędzy z tytułu pozytywnie rozpatrzonej reklamacji (art. 6 ust. 1 lit. c RODO – jeśli jest Pan/Pani stroną umowy, art. 6 ust. 1 lit. f RODO – jeśli jest Pan/Pani właścicielem rachunku na który nastąpi zwrot pieniędzy i zarazem inną osobą niż strona umowy),

A także w związku z realizacją prawnie uzasadnionych interesów administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO):

5. w celu ustalenia, dochodzenia i obrony roszczeń,

6. w celach statystycznych, związanych z poprawą jakości świadczonych usług i dostosowaniem ich do odbiorców.

Państwa dane osobowe będą przechowywane do czasu realizacji zgłoszenia reklamacji oraz upływu terminów przedawnienia roszczeń.

Co do zasady, przetwarzamy dane podawane przez Państwa: imię, nazwisko, adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail, nr rachunku bankowego, cztery pierwsze i cztery ostatnie cyfry karty płatniczej z której dokonano płatności lub cztery pierwsze i cztery ostatnie cyfry karty płatniczej z której dokonano płatności za pośrednictwem urządzenia mobilnego wyposażonego w aplikacje płatnicze np. Google Pay, Apple Pay, Xiaomi Pay, informacje na temat składanej reklamacji. Jeśli nie podawali nam Państwo swoich danych, to ich źródłem jest osoba, która wskazała Państwa dane w zgłoszeniu reklamacyjnym, jako właściciela rachunku bankowego, na który nastąpi zwrot pieniędzy z tytułu pozytywnie rozpatrzonej reklamacji. Dane osobowe jakie wówczas pozyskujemy to: imię, nazwisko, cztery pierwsze i cztery ostatnie cyfry karty płatniczej z której dokonano płatności lub cztery pierwsze i cztery ostatnie cyfry karty płatniczej z której dokonano płatności za pośrednictwem urządzenia mobilnego wyposażonego w aplikacje płatnicze np. Google Pay, Apple Pay, Xiaomi Pay, numer rachunku bankowego właściciela.

III. Informacja o odbiorcach danych

W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych w celu o których mowa w pkt II, ich odbiorcami mogą być:

a) podwykonawcy oraz dostawcy organizacji,

b) firmy świadczące usługi lub dostarczające rozwiązania informatyczne,

c) firmy archiwizujące i niszczące dokumenty,

d) banki oraz pozostałe instytucje finansowe i płatnicze,

e) organy publiczne, otrzymujące dane w związku z realizacją obowiązków prawnych administratora,

f) firmy świadczące usługi kurierskie i pocztowe.

Państwa dane nie będą przekazywane do państw trzecich (tj. państw nienależących do UE/EOG) lub organizacji międzynarodowych.

IV. Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych

W związku z realizowanym przetwarzaniem danych osobowych, przysługują Państwu w szczególności następujące uprawnienia:

• dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,

• sprostowania (poprawiania) swoich danych,

• usunięcia swoich danych,

• ograniczenia przetwarzania swoich danych,

• przenoszenia swoich danych – jeśli podstawą prawną ich przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO) lub umowa (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

• wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych – jeśli podstawą prawną ich przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

• cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Więcej informacji o przysługujących prawach zawierają przepisy art. 12–23 RODO. Ponadto osobie, której dane są przetwarzane przez Administratora, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Więcej informacji pod adresem: https://uodo.gov.pl

V. Obowiązek podania danych

Podanie Państwa danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji celu określonego w punkcie II. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości rozpatrzenia reklamacji.

VI. Profilowanie

Państwa dane osobowe nie są i nie będą wykorzystywane przez Administratora dla podejmowania zautomatyzowanych decyzji, jak również nie są i nie będą poddawane w przyszłości operacjom profilowania.